سرپرست امور تشکل های اتاق خراسان رضوی : انجمن کار آفرینان جوان از فرصت های بدست آمده استفاده کنند

سرپرست امور تشکل های اتاق خراسان رضوی : انجمن کار آفرینان جوان  از فرصت های بدست آمده استفاده کنند
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 27 ارديبهشت 1397

 

سرپرست امورتشکلهای اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: انجمن کار آفرینان جوان  از فرصت های بدست آمده استفاده کنندو با خلاقیت و همدلی و برنامه ریزی بر اساس نیازهای امروز زمینه های مناسب برای کسب و کار فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خراسان رضوی ،«محمد حسین کامرانفر  »درنشستی  به منظورتشکیل انجمن جوانان کار آفرین که با حضور نماینده اتاق ایران و رییس شورای راهبردی اتاق مشهد  برگزار   شد عنوان کرد: توسعه تشکل­های اقتصادی و انجمن ها بر اساس نیاز های کار آفرینان از سوی اتاق ایران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود :اتاقهای بازرگانی به عنوان مامنی برای فعالان اقتصادی و جامعه کار و تولید شناخته می شود و امیدواریم با فعال شدن تشکلهای اقتصادی در مسایل کلان و خرد  اقتصادی متمرکز عمل کنیم

محمود سیادت  »رییس  شورای راهبردی تشکل های اتاق مشهد نیزبا عنوان اینکه  تشکیل این انجمن می تواند زمینه توسعه کسب و کار را برای تولیدکنندگان فراهم سازد گفت:ایجاد انجمن کار آفرینان جوان در راستای بهبود وضعیت کار آفرینی جوانان از سوی اتاق ایران بوده است.

سیادت با اشاره به اینکه  "اتاق جوانان" یک نهاد شناخته شده در بسیاری از کشورهای دنیاست و حتی اتاق بین‌المللی جوانان یک صندلی ثابت در فدراسیون جهانی اتاق‌ها به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: اساسنامه انجمن‌های جوانان کارآفرین در هیأت رئیسه اتاق ایران به تصویب رسید و به همه اتاق‌های کشور ارسال شد.

وی با عنوان اینکه در ماده پنج قانون توسعه برنامه ششم اعلام شده اتاقها مكلفند فهرست ملي تشكلهاي اقتصادي را تهيه و تغييرات آن را اعلام نمايندتا کید کرد: در آن دسته از فعاليتهاي اقتصادي كه فاقد تشكل فعال مي‌باشند، اتاقها موظفند براي ساماندهي، ايجاد وثبت تشكلهاي اقتصادي فعال زمينه‌هاي لازم را ايجاد كنند و در فعاليتهايي كه تشكلهاي موازي وجود دارد، زمينه ادغام، شبكه‌سازي، يكپارچه‌سازي و انسجام تشكلهاي موازي را فراهم نمايند.

رییس  شورای راهبردی اتاق مشهد ابراز امید واری کرد همه جوانان در حوزه های مختلف صنعت معدن و تجارت  در این انجمن فعالیت کرده و در اینده نزدیک در قالب کار افرینان موفق ظاهر شوند.

 

عرفانی نماینده اتاق ایران نیز که در این نشست حضور یافته بود اعلام کرد:اساسنامه انجمن‌های جوانان کارآفرین در هیأت رئیسه اتاق ایران به تصویب رسید و به همه اتاق‌های کشور ارسال شد.

وی در ادامه برای اطلاع حاضرین مفادی از اساسنامه انجمن جوانان کار آفرین را قرایت کرد که حاضرین پیرامون این بندها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان از اعضای حاضر در جلسه رای گیری به عمل امد و اعضای هیات مدیره و بازرسین به شرح ذیل انتخاب گردیدند:آقایان احد هرمز زاده ،پوریا ترابی،عطا اله محمود ی خراسانی،احد خوشروی غیاثی،مرتضی جابری و خانمها پرنا ایمان نژاد و سمیه خانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و ایمان آراسته و ناصر غفران به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

 ضمنا اقایان سید احسان بحر مدنی و محمد رضا بهشتی به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

 

 



 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی