8 گام برای ارائه ایده آل محصول

8 Steps for the Perfect
Product Launch1
By The Oracles

8 گام برای ارائه ایده آل محصول


با استفاده از این استراتژیها بیشتر دیده شوید، از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنید و خود را بر سر زبا نها بیاندازید. شما موفق به تولید محصول بی نظیری شده اید که جهان را تغییر خواهد داد. حالا باید افرادی را پیدا کنید که حاضر به خرید آن باشند. کارآفرینان برتر و اعضای اوراکل روش های مطمئن و آزمایش شد ه ای را برای تبلیغ محصول به شما ارائه می دهند که باعث ترغیب مردم به خرید محصول یا انتشار خبر مربوط به آن می شود.
-1 جان دیموند 2: استراتژیک عمل کنید
اول از همه، مخاطبان اصلی خود را پیدا کنید. مهم نیست محصول شما یک آیفون جدید باشد یا یک کیک شکلاتی کوچک. باید ابتدا مخاطبان اصلی خود را پیدا کنید و بازخورد آ نها را دریافت نمایید. پایه خود را تقویت کرده و بر اساس آن اعتماد مشتریان را جلب کنید. سپس، با افراد متخصص مشورت و به صحب تهای آ نها گوش کنید. اغلب اوقات دوستان تنها سعی دارند شما را تشویق کنند و به شما انگیزه دهند؛ اما این کار الزاماً به شما کمکی نمیکند. آ نها باید ایرادات ایده شما را شناسایی کنند تا بتوانید قبل از ارائه محصول به بازار، آ نها را برطرف کنید. سعی کنید در برابر این نظرات مقاومت نکنید و از این فرصت برای بهبود محصول خود استفاده کنید. پس از آن، سعی کنید از تجربه دیگران استفاده کنید. خیلی از اید ه ها بیشتر از آن که جدید باشند تنها کاربردی جدید برای اید ه های قبلی هستند.
هما نطور که برای بازاریابی اید ه های خود آماده می شوید، عملکرد رقبای خود را نیز مدنظر قرار دهید به نقاط مثبت و منفی فعالیت آن ها توجه کنید و سعی کنید کاستی های آن ها را بهبود بخشید. سپس از آن برای ارائه
محصول خود استفاده کنید.
نکته بعد این که نسبت به تبلیغات محصول خود هوشیارانه عمل کنید. دیگر به رسانه های سنتی برای تبلیغ ایده ها، محصولات یا پیام های خود نیازی ندارید. اگر روابط عمومی تأثیر مثبتی بر فعالی تهای اصلی شما ندارد از اختصاص ردیف بودجه برای آن خودداری کنید. در عوض وقت خود را صرف پیام رسانی به خریداران کنید.
باید بدانید ارتباط با مخاطبان رسانه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. این که همیشه آ نها را ترغیب به «خرید » کنید ممکن است باعث ناراحتی برخی نسبت به نگاه ابزاری شما شود. حداقل سه ماه قبل با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تا آن ها با لحن و ریتم کار شما آشنا شوند.
سپس به دنبال راهی برای تعامل آن ها با محصول خود باشید. در کنار همه تجزیه وتحلی لها، فراموش نکنید تا به «احساس» خود نیز توجه داشته باشید. کارآفرینان افرادِ ریسک پذیری هستند که به هدف خود ایمان دارند. اکنون که در آغاز را ه اندازی محصول خود هستید این نکته را فراموش نکنید.
درنهایت، از قدرت شکست استفاده کنید. من کتابی در مورد این موضوع نوشته ام. بزرگ ترین اشتباهات کسب وکار خود را زمانی مرتکب شدم که سعی کردم موفقیت را با پول بخرم. بهترین تجربه کسب و کار من نتیجه استفاده از منابع محدود در کنار نوآوری است. در برابر تمایل به صرف هزینه های بی دلیل مقاومت کنید.
-2 گرانت کاردون 1: از کمک های خارجی استفاده کنید
گمنامی باعث نابودی کسب و کار می شود. اگر تلاشی برای دیده شدن انجام ندهید، نمی توانید توجه لازم را برای موفقیت جلب کنید. قبل از ارائه محصولی جدید، از خود بپرسید: « برای جلب توجه مردم حاضرم چه کاری انجام دهم؟ و این که تا چه حد حاضر به استمرار داشتن در انجام این تلا شها خواهم بود؟ »
برای کنفرانس « رشد ده برابری »خود در لاس وگاس، 1023 توییت، 26ویدئو در یوتیوب، 198 ایمیل و تعداد زیادی پست های اینستاگرام منتشر کردم. برخی فکر می کنند این کار زیاد ه روی است؛ اما این کار 9000 نفر را به کنفرانس کشاند. در یک مورد با فردی که از من خواسته بود دیگر هرگزمزاحمش نشوم مجددًا تماس گرفتم. او بسیار عصبانی شد و تلفن را قطع کرد. روز بعد مجددًا تماس گرفتم و درنهایت یک بلیط 10000 دلاری به او فروختم.
آیلین ریورا 1: از عقل سلیم استفاده کنید مخاطبان خود را بشناسید اگر کسی از شما سوال بپرسد «مخاطب هدف
شما کیست؟ » باید پاسخی مختصر و دقیق برای این سوال داشته باشید.در غیر این صورت، دچار مشکل خواهید شد. همچنین، ذینفعان خود رابشناسید. ببینید آن ها وقت آزاد خود را در چه مکا نهایی صرف می کنند و پس از کار به آ نها بپوندید. رویدادها فرصتی عالی برای معرفی محصول شما در جامعه هستند. برای جلب توجه می توانید اسپانسر یک مهمانی یا نوشیدنی در یکی از رستوران های محلی شوید.
ارزش محصول خود را درک کنید. با یکی از مشتریانی که با استفاده از محصول شما به موفقیت رسیده است مصاحبه کنید و دلیل موفقیت آن ها را سوال کنید.
با استفاده از برندسازی و تبلیغات، رویکردی چندرسان های اتخاذ کنید که ترکیبی از نشریات، عکس و ویدئو باشد. هشتگها را از همان ابتدا مدنظرقرار دهید؛ هشتگها ابزار قدرتمندی برای جلب نظر مردم هستند. آ گاهانه
از آ نها استفاده کنید. با خبرنگارانی که می توانند توجه عموم را به محصول شما معطوف کنند در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و آ نها را دنبال کنید. از یکی از چهر ه های مشهور شهر مانند شهردار بخواهید تا مصاحبه ای در مقابل دوربین داشته باشد. در بدترین حالت، آنها به شما پاسخ منفی می دهند و در بهترین حالت نام تجاری شما را تایید می کنند.
-4 تروور چپمن 2: رسانه های عمده را هدف قرار دهید
در فضای اینترنت، ارزِ رایج «توجه » مخاطب است. هر فرد معمولی روزانه میزان زیادی اطلاعات دریافت می کنند. برای جلب توجه، باید از میان این همهمه صدای خود را به گوش مخاطب برسانید. با بهر ه گیری از استراتژی مناسب، می توانند جایگاه رسانه ای مناسبی برای خود به دست آورید.
خود را به عنوان متخصص معرفی کرده و پایگاه های خبری برجسته را هدف قرار دهید. ببینید چه تولیدکنندگانی به دنبال چه بخشی از این داستان هستند. آنها به دنبال استخدام کارشناسان واقعی هستند. بنابراین، احتمال دارد دانش شما بتواند به پر کردن این خلأ کمک کند.
روشی که برای معرفی خود انتخاب می کنید باید مؤثر و جذاب بوده و به مخاطب مشاور ه های عملی ارائه کند. من با تشریح رو شهای کسب درآمد میلیونی در تجارت الکترونیک توانستم با شبکه ان.بی.سی مصاحبه کنم.
آن مقاله و ویدیو، میلیو نها بازدید داشت و به من در تولید محصولی کمک کرد که تقریباً ظرف 48 ساعت یک میلیون دلار فروش داشت. بهترین جنبه این داستان آن است که تقریباً هیچ هزینه ای برای تبلیغات صرف نکردم.
-5 سوتا پاتل 1: برای خود جامعه طرفداران ایجاد کنید
قبل از این که برای خود جامع های از طرفداران ایجاد کنید هرگز به تولید محصولی جدید اقدام نکنید. شالوده و اساس کار را بنا کنید تا حرفها و تبلیغات شفاهی بقیه کار را انجام دهد. این کار ممکن است یک تا دو سال به طول بیانجامد اما ارزشش را دارد. می توانید کار خود را با کنفرانسها شروع کنید. به دنبال مخاطبان هدف خود باشید. از آ نها دعوت کنید تا به گروه شما بپیوندند یا برای شرکت در رویدادهای خود دعوتنامه های مخصوص در اختیار آن ها قرار دهید. پس از ارائه محصول، اگر طرفداران نتوانستند با آن ارتباط برقرار کنند دوباره از صفر تلاش کنید. سعی کنید در مورد بازار خود پیش داوری نداشته باشید. گوش به زنگ باشید زیرا همین بازار به شما می گوید به چه چیزی نیاز دارد.
محصول فعلی را مطابق با نظر آن ها اصلاح کنید آن ها خود تبلیغات لازم را برای شما انجام خواهند داد. با این کار در هزینه ها صرفه جویی زیادی خواهید داشت و از نتایج شگفت زده خواهید شد.
6 جو کاکاتی 1: سفیران برند را به کسب وکار خانوادگی خود بیاورید
برای این که کسب و کار خود را معرفی کنید نیاز به افراد زیادی دارید. برای این کار سفیرانی پیدا کنید که منافع آ نها همسو با اهداف شما بوده و آ نها را وارد خانواده کسب و کار خود کنید. ما سفیرانی را انتخاب می کنیم که در حرفه خود متخصص بوده، رزومه قابل توجهی داشته و جامعه طرفداران گسترد های دارند. وقتی بحث تبلیغات به میان می آید، آ نها «همه چیز » دارند.
-7 جیسون هال: برای آ گا هسازی افراد نسبت به محصول خود از فیلمهای تبلیغاتی پیش از ارائه محصول استفاده کنید از کمپین ویدیویی پیش از ارائه محصول برای تسریع فروش محصول و آشناسازی افراد با برندتان استفاده کنید. بودجه ای که برای این کار اختصاص می دهید رابطه مستقیمی با میزان محتوای ویدیوی شما دارد.
در حالیکه آیتم های ارزان قیمت نیاز به 15 تا 60 ثانیه تبلیغات ویدیویی دارد، تبلیغات مهمتر نیاز به 5 تا 15 دقیقه کمپین ویدیویی پیش از ارائه محصول دارد.
برای ثبت آدرس ایمیل، صفح های طراحی کنید که افراد برای عضویت نیاز به پر کردن فرم داشته باشند. سپس، کمپینِ ایمیلی ایجاد کنید و به خریدارانی که خانواده و دوستان خود را دعوت کنند مشوق های خاصی ارائه دهید.
افراد تأثیرگذار معتبر می توانند اعتبار محصول شما را در مدت کوتاهی افزایش دهند. از این افراد برجسته در صنعت خود بخواهید تا محصول شما را به طرفداران خود ارائه کنند. با استفاده از پلتفرم هایی نظیر برندبکر 2، روفلونس 3 و پیچ باکس 4، شرکت ما به سرعت بین مشتریان و افراد با نفوذی با منافع مشترک ارتباط برقرار می کند.
سایمون گرابوفسکی : تکنولوژی دوست شماست
وبینارها ابزاری مناسب برای گسترش پیام شما به شیوه ای جذاب و تأثیرگذار هستند. با روش زیر می توانید موفقیت خود را به حداکثر برسانید:
1 .1 اول تحقیق کنید و نرم افزار وبینار مناسبی را انتخاب کنید که کاربری آن آسان باشد، نیازی به دانش فن آوری اطلاعات برای دانلود یا نصب و راه اندازی نداشته باشد و خیلی سریع قابل راه اندازی باشد چون وقت طلاست. این نرم افزار، ابزار موردنیاز در کل فرایند قبل، در طول و بعد از وبینار را در اختیار شما قرار می دهد.
2 .2 وبینارهای خود را در روزهای یکشنبه، دوشنبه یا سه شنبه 1 بین ساعت 10:00 صبح تا 2:00 بعدازظهر برگزار کنید. در این بازه زمانی بیشترین تعداد شرکت کننده را خواهید داشت.
3 .3 موضوع «جذابی» را برای جلب حداکثری مخاطب انتخاب کنید.
برای مثال، «پلتفرم بازاریابی رویایی شما » بسیار جذاب تر از «پلتفرم اتوماسیون بازاریابی جدید » خواهد بود.
4 .4 با استفاده از ایمیل، وب سایت و رسانه های اجتماعی به همه در مورد راه اندازی محصول جدید خود اطلاع رسانی کنید.
5 .5 دستورالعمل و هدف مشخصی را برای خود تعریف کنید. سطح انتظار مخاطبان از این وبینارها را مشخص کنید. زمانبندی را فراموش نکنید. تحقیقات ما نشان می دهد زمان وبینار نباید از یک ساعت بیشتر باشد 30 تا 40 دقیقه برای ارائه و 15 تا 20 دقیقه برای پرسش و پاسخ.
6 .6 بر روی حل مشکلاتی تمرکز کنید که مخاطبان شما ممکن است با آن مواجه باشند. به صورت غیرمستقیم محصول خود را وارد بحث کنید. با این حال، سعی کنید تأ کید شما بیشتر بر نتیجه باشد و کمتر روی محصول تمرکز کنید.
با بهر ه گیری از رویکردی استراتژیک، وبینارها می توانند با مخاطبین ارتباط برقرار کنند، به آن ها آموزش دهند، اعتماد مخاطبین خود را جلب کنند، نر خهای تبدیل شما را بهبود بخشند، و درنهایت، میزان سود و ضرر شما را
تحت تأثیر قرار دهند.
-1 در مقاله اصلی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نوشته شده بود.

-1 آیلین ریورا، مدیرعامل شرکت ریورا گروپ؛ کارشناس املاک و مستغلات، سخنران و عضو رسمی
اتحادیه کالیفرنیا مسکن با بیش از نیم میلیارد فروش
-2 تروور چپمن، کارآفرین و استراتژیست دیجیتال که بیش از 100 میلیون دلار در حوزه کسب وکار و فروش
داشته است

-1 گرانت کاردون، متخصص فروش که موفق به تأسیس امپراتوری 750 میلیون دلاری املاک و
مستغلات شده است. وی یکی از نویسنده های پرفروش نیویورک تایمز است

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی