برگزاری سمینار تخصصی حسابداری و مالیاتی

برگزاری سمینار تخصصی حسابداری و مالیاتی
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 21 شهريور 1398

«سمینار تخصصی حسابداری و مالیاتی» به همت مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، چهارشنبه 13 شهریورماه1398 در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی اتاق واقع در خیابان امام خمینی برگزار شد.
در این برنامه ی آموزشی «تغییرات استانداردهای حسابداری و صورت های مالی نمونه جدید»، برای جمعی از فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه های اقتصادی، تشریح شد. این تغییرات مربوط به ۶ مورد از استاندارد های حسابداری ایران که در راستای انطباق بیشتر با استاندارد های بین المللی حسابداری، می باشد. به غیر از استاندارد ۳۵ حسابداری که تاریخ اجرای آن 1 فروردین 1399 است، مابقی این موارد از اول فروردین 1398 لازم الاجرا شده اند.
مدرس این برنامه ی آموزشی با استقبال از برگزاری این سمینار از سوی اتاق مشهد، بیان کرد: با توجه به نیازی که در راستای تشریح این تغییرات برای مدیران شرکت ها وجود داشت و همچنین الزاماتی که در مسیر ارائه صورت های مالی (براساس استانداردهای مذکور) شکل گرفته است، برگزاری این رویداد، اتفاقی مطلوب و لازم بود.
این کارشناس در ادامه جلسه به تشریح تغییرات در استانداردهای حسابداری و صورت های مالی پرداخت و ساز و کار تطبیق با این موارد را برای فعالان اقتصادی، بیان کرد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی