ثبت نام دوره پائیزی فرهنگستان کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی

           


اهداف این فرهنگستان چیست؟

 

  • فرهنگستان کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در قالب یک ترم آموزشی ایجاد شده تا به شناسایی، شکوفایی و آموزش استعدادهای دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه و نهمی ها در حوزه کسب و کار و کارآفرینی بپردازد.

 

  • فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی قصد دارد بستری فراهم کند تا پرورش مدیران، کارآفرینان و تاثیرگذارن آینده در کنار مدیران و کارآفرینان استان اتفاق بیفتد.

  

ویژگیهای منحصر به فرد فرهنگستان  نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی چیست؟

 

  • ایجاد بستری دانش آموزی به صورت فوق برنامه و رایگان برای رشد مهارت های پایه کارآفرینی و زندگی شامل خودشناسی، استعدادشناسی، مهارت های ارتباطی و فن بیان، مدیریت زمان و زندگی، چگونه گی حل مسائل و پرورش خلاقیت، کارتیمی، توانمندی تبدیل ایده به کسب و کار و ...طراحی و تدوین شده است.

 

  • در انتقال مفاهیم و در طراحی محتوی از جدیدترین مدل های آموزشی و مجرب ترین اساتید و کارشناسان متخصص استان استفاده شده است.
  • برای دانش آموزان بستری جهت شبکه سازی، آشنایی و الگو سازی با فعالین اقتصادی و ارزش آفرینان استان فراهم شده است.
  • دانش آموزانی که موفق به گزراندن آزمون ورودی و پذیرش در این ترم آموزشی می شوند، هیچ مبلغی پرداخت نمی کنند و اتاق بازرگانی استان در راستایی مسئولیت اجتماعی خود هزینه های ایشان را پرداخت می کند.

  

توانمندیها و نتایج قابل دست یابی برای دانش آموزانی که موفق به بورسیه در  فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی می شوند، چیست؟

  • دانش آموخته های این فرهنگستان به درک و آگاهی بیشتری از خود و استعداد هایشان رسیده و راههای واکاوی و کنکاش استعدادهای خود را فرا می گیرند.
  • دانش آموخته های این فرهنگستان مهارتهای کار تیمی، خلاقیت، تفکر انتقادی، تفکر واگرا، مذاکره، گفتگو، بازاریابی را تمرین کرده و ارتباطاتی ارزشمندی با کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایجاد خواهند نمود.

 

 دانش آموزان چگونه برای شرکت در فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی اقدام کنند؟

همه ی دانش آموزان مستعد و علاقه مند می توانند ابتدا با ثبت نام در سایت در آزمون حضوری شرکت کرده،  این آزمون به صورت کتبی در تاریخ پنج شنبه  2 آبان  ساعت 9 صبح در محل مرکز آموزش اتاق بازرگانی (مشهد، حاشیه بلوار وکیل آباد بین هنرستان و سامانیه، پلاک 252) برگزار می گردد. برای دانش آموزانی که در سایت برای آزمون ورودی  ثبت نام می کنند کارت ورود به جلسه صادر می شود. دانش آموزانی که موفق به کسب امتیاز مورد نظر شدند در این فرهنگستان پذیرش می شوند.

 

از چه مواردی سوال میاد؟ آیا کتاب خاصی را باید مطالعه کنیم؟

سوالات این دوره تشریحی می باشد و بیشتر ارزیابی توانمندیها، مهارت ها و عادات  شماست. و برای شرکت در این سنجش و ارزیابی کتاب خاصی معرفی نمی شود و بیشتر عملکرد، شایسته گی ها و دستاوردهای  شما در طول زندگی  ملاک می باشد.

 

پذیرفته شدگان چه مبلغی را برای ورود به فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی پرداخت می کنند؟

دانش آموزان متوسطه ای که موفق به احراز شرایط و ورود به فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی شدند، بورسیه اتاق بازرگانی هستند و هیچ مبلغی پرداخت نمی کنند و به صورت رایگان از محتوی علمی و آموزشی این دوره بهرمند می گردند. 

 

 

دانش آموزان چه مقاطعی می توانند در آزمون ورودی شرکت کنند؟

همه ی دانش آموزان دختر و پسر پایه های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم از تمامی رشته شامل نظری (ریاضی، تجربی، انسانی )، هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش  می توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

 

تاریخ برگزاری کارگاه ها و ارائه محتوی آموزشی فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی چه روزی های در هفته است؟

در این ترم آموزشی که در قالب فوق برنامه دانش آموزان تعریف می شود، صبح پنج شنبه برای برگزاری کارگاه ها در قالب  9 هفته  برنامه ریزی گردیده است که بعد از اعلام نتایج،  اولین جلسه از پنج شنبه  9 آبان آغاز خواهد شد و در پنج شنبه 28 آذر خاتمه پیدا می کند.

 

لطفا در نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید چون نتیجه پذیرش شما در آزمون از طریق سایت اعلام می گردد و برای ورود مجدد به صفحه شخصی خود به آن نیاز دارید.

  

 اگر در فرایند ثبت نام برای آزمون کتبی در سایت با مشکل مواجه شدید با این شماره تماس بگیرید 38842931 داخلی 13 خانم خیاط

 

اگر در رابطه با فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با تلفن 38842931 داخلی 17 خانم تیموری تماس بگیرید.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی