همکاری دو جانبه مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق خراسان رضوی با اداره کل فنی و حرفه ای استان

همکاری دو جانبه مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق خراسان رضوی با اداره کل فنی و حرفه ای استان
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : چهارشنبه ، 01 ارديبهشت 1400

همکاری دو جانبه مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق خراسان رضوی با اداره کل فنی و حرفه ای استان

 

در نشستی مشترک، مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با مدیرعامل مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان، دیدار و پیرامون همکاری‌های دو جانبه، گفتگو کردند.

در این دیدار که به منظور پیگیری مصوبات نشست پیشین رئیس سازمان فنی حرفه ای کشور با فعالان و تشکل های اقتصادی خراسان رضوی برگزار شد، معاونت فنی و آموزشی، رؤسای اداره های آموزش، آموزش آزاد و مهارت فنی و حرفه ای استان حضور داشتند.

گلرخ افتخاری، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این جلسه مشترک ضمن مرور مصوبات نشست پیشین، بر اهتمام نهاد متبوعش برای به ثمررسانی آن تاکید کرد.

در ادامه پیام رشیدی، مدیرعامل مؤسسه آموزشی و پژوهش اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی خراسان رضوی، اظهار داشت:هدف از برگزاری این جلسه مشترک، پیگیری روند برای دریافت مجوز مرکز آموزش فنی و حرفه ای (جهت مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی خراسان رضوی)، مرور پیشنیازهای راه اندازی سامانه جامع مهارت و همچنین بررسی روند راه اندازی مرکز ملی سنجش مهارت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش و توانمندسازی بنگاه های اقتصادی و افراد شاغل در این بنگاه ها از وظایف اتاق بازرگانی است، این مؤسسه آمادگی لازم جهت همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای استان را در این راستا دارد.

در ادامه سایر حاضران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای اجرای مصوبات مطرح و مقرر گردید تا بندهای مصوبات مذکور، با ایجاد کارگروه های مرتبط و پیگیری از جانب تیم کارشناسی، هرچه سریع تر اجرایی شود.

  

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی