صورتجلسه مورخ 97/05/04

 جلسه : 7     

تاریخ جلسه : 97/05/04

حاضرین - آقایان: مهندس شافعی، محمودی، توکلی زاده و خانم سراج احمدی

 

جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در تاریخ 97/05/04 ساعت 7:30 صبح در محل دفتر ریاست محترم اتاق با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا ریاست محترم اتاق ضمن گرامیداشت دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت رضا (ع) را تبریک گفتند. و سپس گزارشی از اهم فعالیت های اتاق ارائه نمودند، و در ادامه جلسه پس از بحث و بررسی موارد ذیل مصوب گردید :

 

- اهم مطالب مطروحه :

- در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی، لزوم تشکیل کمیته واکنش ویژه در اتاق و همچنین تشکیل اتاق فکر با استفاده از تمام تخصص ها در مواقع بحران تصویب شد.

- جهت کمیته انتخاب پیشکسوت پیشنهاد شد، اعضاء محترم هیأت رئیسه تعداد 10 یا 15 نفر چه از اعضاء محترم هیأت نمایندگان و چه از خارج از هیأت نمایندگان معرفی و از بین آنها کمیته 5 نفره انتخاب شود.

- با توجه به وضعیت آبی استان، مقرر شد همایش آب با همکاری آقای شریعتمدار رئیس کمیسیون امور آب اتاق ایران و کمیسیون کشاورزی اتاق مشهد در شهریور ماه برگزار شود.

- با توجه به مصوبه جلسه شماره 6 هیأت رئیسه، آقای مهندس کبیر دبیر اتاق در جلسه حضور یافتند و گزارشی از بررسی وضعیت اقتصادی و بازار آستاراخان ارائه نمودند. و مقرر شد؛ حداکثر تا جلسه بعدی هیأت رئیسه تعیین تکلیف اتحادیه صادرکنندگان برای حضور در مرکز تجاری آستاراخان و گزارشی کامل از صادرکنندگان به آستاراخان و روسیه به جلسه ارائه شود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی