اعزام هیات تجاری و بازاریابی به بزرگترین نمایشگاه غذایی جهان سیال پاریس- 28 مهر لغایت 2 آبان 1403

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز درصدد اعزام هیات تجاری و بازاریابی به بزرگترین نمایشگاه غذایی جهان سیال پاریس است که در روزهای 28 مهر لغایت 2 آبان 1403 برگزار می‌گردد. 

در جریان این نمایشگاه علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی با استفاده از زبده ترین متخصصان صنعت غذا، تورهای همراه با راهنما برای بازدیدکنندگان برگزار می‌شود که به آنها این فرصت را می‌دهد تا از دید متفاوتی نمایشگاه را بازدید و بررسی کنند. در این تورها آخرین دستاوردها در ۵ موضوع مختلف از جمله محصولات غذایی واسطه ای کالاهای مصرفی نوآوری‌های بسته بندی انتقال غذا نوآوری‌ها و ترندهای سیال پاریس کترینگ و خدمات غذایی به بازدید کنندگان معرفی می شود.
سایت رسمی نمایشگاه سیال پاریس به نشانی https://www.sialparis.com/en اطلاعات کامل در خصوص نمایشگاه را ارائه می نماید.
هیأت تجاری ۵ شب و ۶ روز از ۲۸ مهر لغایت ۲ آبانماه ۱۴۰۳ در هتل ۴ ستاره در مرکز پاریس اقامت خواهد داشت. با توجه به محدودیت زمان برای اخذ روادید توصیه میشود حتی المقدور تا ۱۰ مرداد ماه برای درخواست عضویت در هیأت و ارائه مدارک اقدام گردد علاقمندان میتوانند برای اطلاع از جزئیات سفر با همکاران معاونت بین الملل اتاق البرز با شماره ۳۱۲۶۱۰۰۰-۰۲۶ داخلی‌های ۶۱۱، ۶۱۲ و ۶۱۰ یا با شماره ۰۹۳۸۲۶۸۸۹۳۸ تماس حاصل نمایند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی