صورتجلسه مورخ 96/08/27

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

جلسه : 14     

تاریخ جلسه : 96/08/27

حاضرین - آقایان: مهندس شافعی، محمودی، توکلی زاده و مهمان جلسه آقای زمانیان

جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در تاریخ 96/08/27 در محل حوزه ریاست با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد آغاز گردید. ابتـــدا ریاست محترم اتاق رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) را تسلیت گفتند. سپس گزارشی از اهم فعالیتهای اتاق ارائه نمودند، و در پی آن جلسه وارد دستورکار شد که پس از بحث و بررسی مطالب ذیل بعضاً مورد تصویب قرار گرفت :

- اهم مطالب مطروحه :

  • شکایت مجدد آقای دلیر، دبیر سابق اتاق مطرح و مقرر گردید؛ با توجه به طرح شکایت مجدد دبیر سابق اتاق، نظر به اشراف و سابقه آقایان بنی هاشم و طاهری انارکی در ارتباط با پرونده مطروحه، مقرر شد با نامبردگان به عنوان وکلای اتاق قرارداد منعقد شود.
  • پیشنهاد تولید و پخش میزگرد اقتصادی تلویزیونی و پخش آن از سیمای شبکه استانی مطرح، که پس از بحث و بررسی مورد موافقت واقع شد. و مقرر گردید برای یک دوره سه ماهه برنامه پیشنهادی توسط روابط عمومی به هیأت رئیسه ارائه و پس از تصویب مورد اجرا قرار گیرد.
  • با توجه به وقوع زلزله در کرمانشاه، و در راستای کمک به هموطنان عزیز و زلزله زده، مقرر شد تعداد 555 تخته چادر به مبلغ حدوداً پانصد میلیون ریال خریداری و ارسال شود.
  • با توجه به قرارداد اتاق مشهد با دنیای اقتصاد خراسان رضوی مقرر شد؛ روابط عمومی گزارشی از همکاریهای انجام شده و مطالب درج شده به همراه موضوعات مطروحه طی سه ماه گذشته در جلسه هیأت رئیسه ارائه نماید. و از این به بعد گزارش فصلی به هیأت رئیسه ارائه شود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی