دوره حمل و نقل جاده ای بین المللی کالا (IRU)

دوره حمل و نقل جاده ای بین المللی کالا (IRU)

همراه با اعطای گواهی نامه بین المللی از آکادمی IRU سوییس

با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرزهای طولانی ایران با کشورهای همسایه، صنعت حمل و نقل در کشور یکی از بخش های مهم اقتصادی و دارای پتانسیل های بالای اشتغال زایی و ایجاد ارزش افزوده می باشد. در این میان حمل و نقل جاده ای کالا با وجود مرزهای گسترده در ۱۶ استان کشور و مناطق آزاد و ویژه، شرایط مناسبی جهت توسعه و ایجاد اشتغال دارد.
از این رو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان مجری انحصاری آکادمی ایرو سوییس جهت اجرای این آموزش ها در ایران، با برگزاری دوره آموزشی حمل و نقل بین المللی جاده ای کالا، زیر نظر آکادمی بین المللی ایرو سوییس (IRU)، تلاش می کند بستر مناسبی جهت آموزش و توانمندسازی فعالان اقتصادی در حوزه های حمل ونقل، ترانزیت و تجارت خارجی ایجاد نماید که استقبال از دوره های متعدد برگزار شده نشان از پتانسیل های بالای این بخش می باشد.
با توجه به همه گیری بیماری کرونا، دوره حمل و نقل جاده‌ای بین المللی کالا (IRU) از 11 دی ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی آنلاین برگزار خواهد شد که موقعیت مناسبی برای فعالان اقتصادی سراسر ایران و تمامی فارسی زبانان ایجاد شده است تا علاوه بر شرکت در این دوره و اخذ مدرک بین المللی ایرو، امکان ارتباط و تعامل با فعالان اقتصادی دیگر نقاط ایران و جهان و مدرسان خبره را پیدا کنند.
شایان ذکر است مدت زمان این دوره آموزشی ۱۰۰ ساعت می باشد که در 10 هفته برگزار خواهد شد. همچنین ثبت نام در هر یک از عناوین آموزشی این دوره به صورت جداگانه امکان پذیر می باشد.

سرفصل دوره:

*CMR و E.CMR                          * صورت های مالی بنگاه ها                            *قانون تجارت                        

*بیمه در حمل ونقل                     * حمل ونقل و ترانزیت                                   *حمل و نقل کالای خطرناک(ADR)

*وسایل نقلیه                             *اینکوترمز 2020                                          * کارنه تیر ( CARNET TIR)  و E.CARNET TIR                 

مخاطبان: مدیران و کارشناسان شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا و فعالان اقتصادی در حوزه حمل و نقل کالا، قضات، وکلا، کارشناسان رسمی دادگستری و علاقه مندان به صنعت حمل و نقل جاده ای بین المللی کالا

شروع دوره: 25 آذرماه 1400

مدت دوره: 100 ساعت

هزینه دوره: 6/000/000 تومان

مدرسان: اساتید آکادمی ایرو

 

قابل توجه داوطلبان متقاضی حضور در دوره آموزشی:
- گواهینامه پایان دوره از سوی آکادمی(IRU)سوئیس صادر می گردد.

☎تلفن تماس 05138842933 📱ارتباط با ادمین Telegram و WhatsApp از طریق شماره(09018319156)
اطلاعات بیشتر در خصوص حمل و نقل جاده ای بین الملی:

https://www.iru.org/

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی