صورتجلسه مورخ 1402/06/22

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

اتاق بازرگانی مشهد


جلسه : 10

تاریخ جلسه : شنبه 1402/06/22

 دهمین جلسه هیأت رئیسه اتاق با حضور آقایان توکلی زاه، چمنیان، اثنی عشری، روشنک، امتی و کبیر ساعت 7:15 صبح روز چهارشنبه  مورخ 1401/06/22 در محل اتاق تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر در مسائل اقتصادی استان و شرایط جاری منطقه ای و بررسی درخواست ها موارد ذیل مصوب گردید :

- درخواست تشکیل کمیسیون امور گمرکی و تفکیک آن از کمیسیون واردات بررسی شد و مقرر شد که پس از طی مدت شش ماه از فعالیت کمیسیون ها و بررسی عملکرد آنها در این خصوص تصمیم گیری شود.

- پیشنهاد تفاهم نامه شهرداری با اتاق بررسی با کلیات موافقت گردید، در مورد بندهای تفاهم نامه مقرر گردید با دقت بیشتری مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد. پیگیری و پیشنهاد گردد که این تفاهم نامه سه جانبه با شورای شهر و شهرداری انجام گیرد.

- در خصوص درخواست کمیسیون صادرات مبنی بر ایجاد نمایشگاه دائمی مقرر گردید با شرکت نمایشگاه های بین المللی مذاکره تا مکانی جهت درخواست فوق اختصاص یابد.

- در خصوص بهره برداری از ساختمان و موزه حاج حسین ملک واقع در خیابان امام خمینی که جزء میراث فرهنگی می باشد مقرر گردید مذاکره و گفتگو با میراث آغاز و تهیه توافقنامه ای مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

- در خصوص تعیین نماینده تام الاختیار اتاق در سازمان بورس، آقایان چمنیان به عنوان عضو اصلی و سحرخیز به عنوان عضو جانشین تعیین گردید.

- دبیرکل اتاق در خصوص سفر هیأت نمایندگان اتاق ایران در مهرماه به مشهد گزارشی ارائه نمودند. و مقرر گردید درخواست ها و تقاضاهای اتاق خراسان جمع بندی و به هیأت رئیسه اتاق ایران اعلام گردد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی