پایان هفتمین مرحله ی دوره ی حمل و نقل جاده ای بین المللی کالا(IRU)

پایان هفتمین مرحله ی دوره ی حمل و نقل جاده ای بین المللی کالا(IRU)
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : دوشنبه ، 01 بهمن 1397

پایان هفتمین مرحله ی دوره ی حمل و نقل جاده ای بین المللی کالا(IRU)

بخش حمل و نقل بدون شک یکی از بخش های  مهم اقتصاد کشور است که پتانسیل های زیادی برای ایجاد ارزش افزوده و توسعه اقتصادی منطقه دارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی استان خراسان رضوی و حضور شرکت های توانمند حمل و نقل در این استان، مرکز آموزش اتاق در جهت ارتقا دانش و توانمندی فعالان بخش حمل و نقل برنامه های آموزشی به ویژه در حوزه حمل و نقل جاده ای دارد.

براین اساس هفتمین مرحله ی دوره ی حمل و نقل جاده ای بین المللی کالا  زیر نظر آکادمی بین المللی ایرو(IRU) از تاریخ 24 آبان ماه در مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی آغاز شد. در این دوره آموزشی سرفصل های حمل و نقل ترانزیت، صورت های مالی بنگاه ها،  وسائط نقلیه،  اینکوترمز، حمل و نقل کالای خطرناک،  کنوانسیون CMR،  قانون تجارت،  کارنه تیر و بیمه طی 100 ساعت ارایه گردید.

کلاس CMR

کلاس قانون تجارت

با توجه به استقبال مدیران و کارشناسان شرکت های حمل و نقل، مرکز آموزش در نظر دارد دوره های آموزشی تکمیلی به ویژه در خصوص حمل کالاهای خطرناک، کارنه تیر،  رانندگان حرفه ای و ... را برگزار نماید که علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آموزش اتاق(تلفن 05138842933) تماس حاصل فرمایند.    

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی