معارفه معاونین جدید سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی

نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : 603

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوي در مراسم معارفه معاونين جديد سازمان :

مردم، همه ي سرمايه اجتماعي نظام هستند

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوي ، نظام جمهوري اسلامي ايران را مردمي ترين نظامهاي دنيا برشمرد و گفت : مردم ، همه ي سرمايه اجتماعي نظام هستند و ميزان رضايت و بهره مندي مردم از خدمات دولتي از اهميت بالايي برخوردار است .

به گزارش روابط عمومي اتاق مشهد، علي صفرزاده در جلسه معارفه سرپرستان معاونت هاي تجارت خارجي ، بازرگاني داخلي و نظارت و بازرسي سازمان اظهار داشت :قرارداشتن در برنامه پنجم  توسعه ، دهه پيشرفت و عدالت ، سال توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني و نامگذاري 4 سال متوالي به عناوين اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري و توجه و تأكيد بر اقتصاد مقاومتي ، مبين اين امر است كه بايد خود را در جايگاه شايسته و برتر منطقه اي در افق 1404 قرار دهيم .

وي افزود : وجود 190 هزار واحد صنفي ، 6 هزار واحد صنعتي، 580 واحد معدني ، داشتن بيشترين تنوع صادراتي در كالاها و وجود مضجع شريف امام رضا ( ع ) در استان ، خراسان رضوي را از هر لحاظ به عنوان الگوي ساير استانها متمايز مي كند.

صفرزاده بر اهميت توجه به فضاي كسب و كار ، اشتغال و سهم بخش هاي اقتصادي در GDP در استان تأكيد كرد و گفت : بايد تلفيقي از منابع و فرصتها در موازنه با تكاليف ، وظايف و مأموريتها داشته باشيم.

لازم به ذكر است ، در اين جلسه محمدرضا موحد به عنوان سرپرست معاونت توسعه تجارت خارجي، علي غفوري مقدم به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي و ناصر نقيبي به عنوان سرپرست معاونت نظارت و بازرسي سازمان معرفي شدند

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی