اطلاع رسانی پیرامون نحوه استفاده فعالان اقتصادی از ظرفیت سامانه مزایده الکترونیک دولت و شرکت در مزایده های الکترونیک

به منظور تعیین تکلیف هرچه سریع تر و آزادسازی کالاهای موجود در انبارهای ادارات کل استانی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، سامانه مزایده الکترونیک دولت ایجاد و تمامی اموال منقول (کالا) و غیرمنقول سازمان از طریق وبگاه الکترونیک به نشانی  www.eauc.setadiran.ir  و به صورت مزایده واگذار می شود.

با عنایت به مقرون به صرفه بودن خرید بسیاری از کالاها از این طریق، به اطلاع فعالان اقتصادی محترم می رساند، برای شرکت در مزایده ها که به صورت ماهانه و در برخی مواقع به صورت فوق العاده برگزار می شود، رعایت بعضی موارد بنا به تاکید نهاد متولی، الزامی خواهد بود.

  1. شرکت کنندگان در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توكن) به دفاتر ثبت استاد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
  2. برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائه پیشنهاد قیمت نیز از این طریق انجام می پذیرد. لذا کلیه شرکت‌کنندگان در مزایده می توانند در تمامی ماه ها به نشانی فوق مراجعه و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد (که تا ساعت ۲۴ آخرین روز اعلامی امکان پذیر است) اقدام نمایند.
  3. داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است. شایان ذکر است بازدید از کالاهای مطرح شده در تمامی ایام (بجز ایام تعطیل رسمی ) امکان پذیر است.
  4. متقاضیان محترم میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیران کل استانی به نشانی WWW.tamliki.ir مراجعه نمایند.
  5. پیشنهاد می شود با توجه به تنوع زیاد کالاهای مطرح در مزایده، حتما قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید به عمل آید و در خصوص املاک نیز اطلاعات ملک به استناد گزارش کارشناس رسمی دادگستری باشد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی