معرفی کلینیک کسب و کار استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان طی مکاتبه ای اعلام نموده است:

کلینیک کسب و کار متشکل از مشاورین متخصص با هدف پایش و شناسایی مسائل و مشکلات واحد های صنعتی و کمک به آنها رفع مشکلات شناسایی شده ذیل حمایت های این شرکت فعالیت می نماید. 

کلینیک مذکور در کلیه حوزه های مدیریتی شامل توسعه تکنولوژی , حقوقی , انرژی , زیست محیطی و ایمنی , نوآوری , منابع انسانی , تولید و بهره وری , تامین مالی و سرمایه گذاری , بازرگانی , بازاریابی و فروش , مدیریت استراتژیک و برنامه‌ریزی  صادرات و... امکان ارائه خدمات دارد و درصدی از هزینه های خدمات ارائه شده توسط این شرکت پرداخت می‌گردد. تعامل کلینیک با واحد های صنعتی از طریق بازدید حضوری اعضای کلینیک از واحد صنعتی یا مراجعه مدیر واحد صنعتی به دفتر کلینیک صورت می پذیرد.

دفتر در کلینیک در مرکز خدمات کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی در ابتدای شهرک صنعتی توس همه روزه از ساعت ٨ الی ١٢ فعال بوده و مدیران محترم واحد های صنعتی می توانند بصورت حضوری مراجعه نموده و یا با تلفن ۳۵٤٢٤٤٢٩ تماس گرفته و هماهنگی های لازم صورت پذیرد. 

لذا با توجه به ظرفیت مناسب ایجاد شده در کلینیک کسب و کار و جهت بهره مندی کلیه واحد های صنعتی از خدمات مذکور خواهشمند است موضوع به کلیه مدیران واحد های صنعتی اطلاع رسانی گردد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی